sobota, 17 stycznia 2015

ALEXAMASTER - super autosurf

banner

Super autosurf, z możliwością zbierania dodatkowych punktów za weryfikację poprawności regulaminowej stron w surfie i za mini-zadania.
Daje aż 25% prowizji z zarobków poleconych. Wypłata już od 1$! Już w pierwszej dobie uzbierałam 79 centów.


Minusem jest to, że z autusurfa trzeba korzystać w drugiej przeglądarce - przeładowujące się strony wyskakują na wierzch więc będą przeszkadzać w pracy na kompie. Ja pracuję na FF, a Alexę odpalam na Chromie i minimalizuję.

Po tygodniu zleciłam wypłatę 1$. Dostałam.... 1.32$ w dwóch przelewach. Nie narzekam :D /pisałam do nich w tej sprawie, mówili że mają chwilowe problemy z Paypalem i żeby zatrzymać se resztę/                


Niestety, przy kolejnej wypłacie okazało się, że Paypal znowu zjadł 34 centy. Z dolara dostałam 66 centów. Zatem nie polecam na dzień dzisiejszy wypłacania małych kwot - trzeba poczekać aż się zbierze więcej. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz